Хотелският гиган Hilton Hotels си партнира с Lysol (Американска компания, производител на дезинфектанти и почистващи препарати), и се консултира с клиниката Mayo относно нови стандарти за чистота на хотелите, които се очакват да стартират в началото на юни.
Глобалната програма, наречена Hilton CleanStay с Lysol Protection, се основава на съществуващи протоколи за почистване и отговаря на ежедневните проучвания сред потребителите, които изпълнителният екип на Hilton провежда, с цел да разберат по-добре желанията и очакванията на клиентите.
„Нашите проучвания показват, че основния приоритет на пътуващите вече ще бъде чистотата и безопасността. Някои от мерките и стандартите могат да бъдат краткосрочни, а други – дългосрочни. Социалното дистанциране ще отшуми, но този акцент върху чистота и хигиена, вече е тук и ще остане дълго време.“каза старши вицепрезидентът на Hilton Фил Кордел.
Hilton започна дискусии с клиниката Mayo преди три седмици и екипът все още работи по финализиране на програма за обучение и обществени поръчки, която да изпрати до хотелските мениджъри през май.
Целта е до началото на юни цялата мрежа от Hilton с повече от 6100 места за настаняване да работи с новата програма, каза Кордел.
Медицинските и техническите експерти в клиниката Mayo съветват Hilton Hotels относно подобрени стандарти за почистване, нови технологии и обучения за създаване на програма с коронавирусни процедури за безопасност.
Почистващият персонал и хотелското домакинство ще бъдат инструктирани да почистват помещенията чрез добавяне на допълнително ниво на фокус върху 10 „силно докосвани“ зони като ключове за осветление, дръжки на вратите и дистанционни за телевизори и климатици.
Хилтън също така планира да увеличи честотата на почистване в общите части на хотелите, както и да продължи дигиталния чек-ин и безконтактни ключове за стаите, чрез мобилното приложение Hilton Honors и да подобри указанията за почистване на фитнес центъра.
„Hilton CleanStay надгражда най-добрите практики и протоколи, които сме разработили през последните няколко месеца, позволявайки на нашите гости да почиват спокойни и в безопасност с нас и да се съсредоточат върху незабравимите преживявания, които можем да предложим.“, заяви в изявление президентът и изпълнителен директор на Hilton Кристофър Насета.
Източник: www.21hoteliers.com
Copyright © 2020 - Китен.