• Китен live/времето
  • 0550/36805
  • kmetstvo_kiten@abv.bg
Актуално

Hilton разработват стандарти за чистота, обявиха 10 рискови зони в хотелските стаи

Хотелският гиган Hilton Hotels си партнира с Lysol (Американска компания, производител на дезинфектанти и почистващи препарати), и се консултира с клиниката Mayo относно нови стандарти за чистота на хотелите, които се очакват да стартират в началото на юни.

Глобалната програма, наречена Hilton CleanStay с Lysol Protection, се основава на съществуващи протоколи за почистване и отговаря на ежедневните проучвания сред потребителите, които изпълнителният екип на Hilton провежда, с цел да разберат по-добре желанията и очакванията на клиентите.

„Нашите проучвания показват, че основния приоритет на пътуващите вече ще бъде чистотата и безопасността. Някои от мерките и стандартите могат да бъдат краткосрочни, а други – дългосрочни. Социалното дистанциране ще отшуми, но този акцент върху чистота и хигиена, вече е тук и ще остане дълго време.“каза старши вицепрезидентът на Hilton Фил Кордел.

Hilton започна дискусии с клиниката Mayo преди три седмици и екипът все още работи по финализиране на програма за обучение и обществени поръчки, която да изпрати до хотелските мениджъри през май.

Целта е до началото на юни цялата мрежа от Hilton с повече от 6100 места за настаняване да  работи с новата програма, каза Кордел.

Медицинските и техническите експерти в клиниката Mayo съветват Hilton Hotels относно подобрени стандарти за почистване, нови технологии и обучения за създаване на програма с коронавирусни процедури за безопасност.

Почистващият персонал и хотелското домакинство ще бъдат инструктирани да почистват помещенията чрез добавяне на допълнително ниво на фокус върху 10 „силно докосвани“ зони като ключове за осветление, дръжки на вратите и дистанционни за телевизори и климатици.

Hilton обявиха 10 зони в хотелската стая, върху, които почистващия персонал трябва да акцентира.

Хилтън също така планира да увеличи честотата на почистване в общите части на хотелите, както и да продължи дигиталния чек-ин и безконтактни ключове за стаите, чрез мобилното приложение Hilton Honors и да подобри указанията за почистване на фитнес центъра.

„Hilton CleanStay надгражда най-добрите практики и протоколи, които сме разработили през последните няколко месеца, позволявайки на нашите гости да почиват спокойни и в безопасност с нас и да се съсредоточат върху незабравимите преживявания, които можем да предложим.“, заяви в изявление президентът и изпълнителен директор на Hilton Кристофър Насета.

Източник: www.21hoteliers.com

 

 

 

Copyright © 2020 - Китен.